fawk

jag har 2 bloggar på dettta konto så jag råka skriva ett inlägg på fel alltså på den andra bloggen som ja nt bloggara på XD håller på att kissa på mig i soffan nuuu !! har laptop. men brb .. men aa nu är jag tillbaka sa typ gonatt t min lillasyrra också för hon typ skrek på mej. mm .. 
 
på instagram har jag gjort såhär att ja tänkte skapa en promo group - det går ut på att varje som vill va me fyller i den här och lägger ut den på insta sen gör ja gruppchatt på kik med alla så ska vi skapa oss ett eget grupp namn sen så ska varje person göra  shoutout på alla till den bilden vi skapade också (ja vi ska fixa en bild tsm också) men om du vill va med gå t mig på insta heter ohthatliar ta bilden och typ fyll i och lägg ut på insta sen om du e med i gruppen förklarar jag mer. 

 
aja hoppas nån e intresserade de e typ ba 1-2 st en så länge gaggagaga men ajja 
kramizar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!