Nanannana

Amen tjenare bloggeeen :) Idag har jag typ gjort ingenting! Förutom jag skulle åkt och kollat på Yohio med en kompis men hon ville inte :( Hon svek mig. Jag blev väldigt ledsen för det. Efter hon hade sagt att hon inte ville skrev hon ''Har du problem med det eller'' det var ganska drygt. Eller? :/ Aja gladare nu tror jag. Vet inte om jag ska göra något speciellt idag. Jag har mailat Juni Carlstift och Misslisibell. Får hoppas att någon svarar :) 
 
Pretty little liars är slut nu, säsong 4 kommer i Juni. vet ni någon bra film eller serie jag kan kolla på så länge? Kommentera. 
 
kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!